Nissan Motor Co ve Renault SA Pazartesi günü, iki otomobil üreticisinin geçen hafta duyurulan yenilenmiş bir ittifakta yakın koordinasyon yapmayı planladıkları üç pazardan kabul edilen Hindistan’da altı yeni model yapmak için 600 milyon $ yatırım yapacaklarını söylediler.Hareket, düşen pazarın ele alınmasına destek olacak artan küresel öneme haiz bir pazarda Japon ve Fransız şirketlerinin hisselerini paylaşıyor.” Nissan COO’su Ashwani Gupta gazetecilere verdiği demeçte, Hindistan’ı da ihracat için bir üs olarak kullanacaklarını söylemiş oldu. tasarımlar içinde. İki model, şirketlerin Hindistan’daki ilk elektrikli araçları (EV’ler) olacaktır; ötekiler spor hizmet araçları olacaktır. Hepsi, şirketlerin ortaklaşa haiz olduğu, Cenup Hindistan’daki Chennai’de bulunan ve gereğinden azca istihdam edilen otomobil fabrikasında yapılacak. Orada da bir araştırma ve geliştirme merkezleri var. 6 Şubat’ta açıklanan yirmi senelik küresel ittifak için yeni bir yapı altında Nissan ve Renault, Latin ABD ve Avrupa’da da yakın ortaklık meydana getirecek. İki şirket beraber ortalama yüzde 3’e sahipti. Nissan’ın aksine Renault’nun Çin, ABD Birleşik Devletleri ve Japonya’da mühim bir varlığı yok ve bu da Hindistan’daki başarısı için payını artırıyor. S&P Global Mobility’ye gore Japon pazarını geride bırakıyor. Chennai fabrikası yılda ortalama 500.000 vasıta üretebilir, sadece geçen yıl Renault Hindistan’da yalnızca 87.000 ve Nissan 35.000 vasıta sattı.© Thomson Reuters 2023Ortak bağlantılar otomatikman oluşturulabilir – için etik bildirimimize bakın ayrıntılar.Barselona’daki Mobil Dünya Kongresi’nde Samsung, Xiaomi, Realme, OnePlus, Oppo ve öteki şirketlerden son olarak lansmanların ayrıntıları ve haberleri için MWC 2023 merkezimizi ziyaret edin.
Teknoloji Haberleri